Rabu, 29 Ogos 2012

Kini Kembali!!!

Assalamualaikum...


Dah lama x update blog aku nie...
Moga diberi kekuatan untuk terus menimba ilmu dan berkongsi dengan masyarakat....
Banyak dugaan yang diterima dalam 2 tahun yang berlalu nie...tapi Alhamdulillah, Allah masih memberi kekuatan kepada diri ini untuk terus maju dan tidak berputus asa di tengah jalan...
Semoga Allah terus menguatkan hati hamba Mu ini untuk terus hidup dan mencari akan redho Mu Ya Ilahi..




TERIMA KASIH kepada Mama dan Abah yang sentiasa memberi sokongan kepada anak mu ini untuk terus maju dalam pelajaran...tidak lupa kepada sahabat-sahabat yang tidak putus-putus untuk memberi kata-kata semangat kepada aku...kepada kawan-kawan yg seronok dan gembira akan kegagalan aku sebelum ini, tidak ape,aku maaf kan semua nya, aku anggap itu teguran Allah kepada aku,supaya tidak sombong, bongkak dan bangga diri selepas ini...



Semoga Allah merahmati akan kita semua...
Semoga Allah sentiasa berada disisi kita dan melindungi kita dari segala kemurkaan Nya..
Semoga Allah REDHO akan diri kata ini...
AMIN....

0 comments:

Catat Ulasan